Zakaj 125?

27. 1. 2012
Deli
Zakaj 125? (foto: Matevž Hribar)
Matevž Hribar

Zakaj neki bi se človek z vozniško kategorijo A brez omejitev vozil z osmino litra v valju?

Ko jih imaš štirinajst, bi čimprej rad vsaj 80, če že ne 125.

Potem pride k hiši tistih 125 in že čez kakšno leto jih zadiši kakih 600.

Nato med vožnjo proti jugu Istre s tistimi 600 (plus minus 25) tuhtaš, da dodatnih 350 in še dodaten valj sploh ne bi bilo škodovalo.

Zakaj torej 125?

Morda se bo kdo nasmejal, a po pravici povedano jih 450 ne znam krotiti. Vsaj ne tako, kot to omogoča motocikel. Navor in moč velikega štiritaktnika sta le v potuho, ko je iz zavoja potrebno pospešiti ali ko se sredi klanca znajdeš v prestavi previsoko.

Točno tako - zalogaj moči vozniku omogoča lenarjenje pri tehniki vožnje.

Gremo znova. Ko bom peljal tako kot Meo (poglejte si zaključek videa), 'šaltam' na 250 :) Silvin, kdaj bo koledar?!

P.S.: Nakladanje na Hiluxa sem izvajal prvič brez poizkusov, drugič je šlo že lažje. Lahek pa je, lahek!

KTM EXC 125 in Toyota Hilux