Test: Honda 700S ABS

14. 11. 2013 | Primož Jurman
Deli

Tale Honda 700S je tipičen predstavnik blagovne znamke hiše, iz katere prihaja. Na pogled nevznemirljiva in povprečna, v resnici pa zelo primerna tudi za okušanje zahtevnejših motorističnih dogodivščin.

Ja, prostornina je čudna. 700 'kubikov'? Stop, stop, danes stari motoristični vzorci ne veljajo več. Poglejte k Angležem, kjer na oglasih zdaj njihove stroje jahajo ženske. Pa k njihovim dvovaljnim bratrancem čez lužo, kjer je slika podobna. Superšportno krivljenje hrbtenice na cesti ni več modno, to menda počnejo le še pozerji. Z Italijani je križ, saj ne ubogajo, Nemci so razred zase. Pa še drago je vse skupaj. Kaj ostane?

Res, kaj storiti?

Primerjajmo avtomobilizem in motociklizem. Vem, nista primerljiva, a vendarle. Kako kupujete avtomobil? Na kaj ste pozorni? Menda tudi na to, za kaj ga boste uporabljali (debelina denarnice v tej naši debati ni spremenljivka enačbe). Vidite, tu vidijo Japonci svoj adut. Tale Honda je povprečen stroj za povprečnega Janeza Motorista. Ni zvezda stez, odeta v plastiko, ne blešči se v kromu in ni nasajena na zlato vzmetenje.

Pa ne da je s tem kaj narobe, nasprotno. Namenjena je Vožnji. Z veliko. Vsakodnevni. V dežju in soncu. Osnovni komponenti motorističnega užitka. In to brez stresa. Pritisk na stikalo za zagon loči breme vsakdana od užitka popoldanske rajže. Skrbi ostanejo zadaj, pred vami so samo asfaltni užitki. In veste, to je bilo nekoč vodilo prave motoristične hajke.

Zanesljiva partnerica

Nič na stroju ni posebno in prav zato je poseben. Dela. Kot (japonska) ura. Tiho in skromno gara ter nabira kilometre. Brez dokazovanja v visokih vrtljajih, brez tovornjakarskega navora. Le sedež je tam, dovolj udoben je, in ravno krmilo, da v dvoje 'pičite' na morje in da na poti tja uživate v vonju ugaslega poletja. Ko se boste na črpalki ustavili na kavi in sendviču, se boste spraševali, koliko tale 700 sploh popije. Malo. Spet dodaten plus.

Ne bodo vas boleli ne hrbet ne noge in čili boste prispeli na cilj. Cilj? Mah, cilj s tem 'bajkom' je le etapa na poti k naslednjemu. S Hondico si boste zadali ciljev po mili volji in nikoli vas ne bo razočarala. Nevznemirljivo zanesljiva je in s preverjeno tehniko po volji tistim, ki ne želite šariti po mehanskem drobovju in doktorirati iz mehanike. Prav tako jo bodo med svoje noge rade vzele ženske. S svojo poslušnostjo torej ugaja najširšemu krogu motorističnega plemena.

Besedilo: Primož Jurman, foto: Peter Kavčič

Osnovni podatki
Prodaja: As Domžale Moto center
Cena osnovnega modela: 6.190 €
Tehnični podatki
Motor: tekočinsko hlajeni, 4-taktni, dvovaljni, 8 ventilov
Moč: 35 kW(47,6 KM) pri 6.250/min
Navor: 670 cm3
Posoda za gorivo: 14,1 l
Medosna razdalja: 1.525 mm
Teža: 204 kg