BMW K 1600 B

11. 10. 2016
Deli

Floti BMW-jevih šestvaljnikov se je včeraj uradno pridružil še en model. Tokrat Bagger.

BMW si je za predstavitev svojega velikega baggerja izbral Ameriko, kar je po svoje razumljivo, saj tovrstni motocikli za zdaj še vedno največ kupcev najdejo prav na drugi strani velike luže.

Da Bavarci resno razmišljajo o tem smo imeli priložnost slutiti že lansko leto, ko so predstavili Concept 101. Takratna študija je bila na moč podobna končnemu izdelku, vseeno pa je marsikdo presenečen nad dejstvom, da je BMW zaplaval v vode velikih baggerjev.

Tehnika je praktično povsem enaka kot na ostalih modelih iz serije K1600, torej bo na razpolago kar 160 konjev, kar je v tem segmentu trenutno največ, kar si lahko zaželite. Moramo pa priznati, da odrezan sprednji vetrobran in kapljičast zadek temu motociklu pravzaprav zelo pristoji. Ker se mora sodobni bagger kljub vsemu spogledovati tudi z detajli, nad katerimi so se navduševali naše dedki, pa so za lažje menjavanje gum izdelali dvižni zadnji blatnik. Prisrčna rešitev. Bočni kovčki so fiksni in jih ni mogoče odstraniti, zato so v njih integrirane tudi zadnje LED luči. Za lažje manevriranje na mestu pa je opcijsko na voljo tudi vzvratna 'prestava'.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja