EICMA 2012: Moto Guzzi California 1400

17. 11. 2012
Deli

Po mnenju možakarjev iz Mandello del Laria je Moto Guzzi California svetovno najbolj znan italijanski motocikel. Po nekaj več kot 40 letih pa bo na ceste zapeljala že deseta generacija.

Model California je nastal povsem po naključju, ko je konec 60-ih let oddelek prometne policije v Los Angelesu naročil serijo Guzzijev za potrebe nadzora prometa. Sprva se je imenoval le V7,  kasneje, ko se je na tržišču pojavilo povpraševanje po podobnih civilnih motociklov pa so mu nadeli ime California. Postal je priljubljena izbira resničnih popotnikov in tudi pozerjev, razvoj pa je v devetih generacijah poskrbel za napredek in rast Californie v prav vse smeri.

Povsem nov bo Moto Guzzi California 1400 zapeljal na ceste prihodnjo sezono, na voljo pa bo v dveh različicah, Touring in Custom, razlika pa je seveda v značaju.


Dvovaljni V-motor je v okvir vpet preko posebnih elastničnih nosilcev, delovna prostornina pa znaša 1380 kubičnih centimetrov, kar je največ kar lahko kupite, če želite dvovaljni V-motor evropski korenin. Pri le 2750 obratih v minuti voznika zalaga z obilnim navorom 120 Nm, največja moč pa znaša 71 kW (96 konjskih moči).

Čeprav pri tovrstnem motociklu ne pričakujemo paketa najsodobnejše tehnike pa California že v osnovi premore nekaj le te. Sistem proti zdrsu (MGCT), ABS in tempomat so le del celotnega paketa. Za optimalno doziranje plina in odzivnost na voznikove ukaze za povezavo med loputami zraka in ročico plina skrbi elektronika (ride'by'wire). V osnovi tehta skoraj 340 kilogramov, če pa si bo lastnik omislil še kakšen dodatek iz bogatega seznama dodatne opreme pa se lahko teža še precej poveča.

MaT

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja