Milano EICMA: Kawasaki H2

7. 11. 2014
Deli

Med največjimi zvezdami letošnjega salona v Milanu je prav gotovo nov Kawasakijev športnik H2.

O štirivaljnem motorju, ki mu za polnjenje z zrakom pomaga kompresor je bilo v zadnjih mesecih povedanih veliko, prav tako je bilo veliko povedanega o samem motociklu, saj je Kawasaki informacije o modelu H2 in H2R spretno spuščal v javnost.

Med tem ko bo za dirkaške steze rezervirani H2R po besedah predstavnikov Kawasakija razvil kar 300 konjev, bo za cesto prirejeni H2 s sistemom Ram air razvil 207 konjev oziroma 10 konjev manj brez Ram aira. Ravno dovolj, da bo veljal za najmočnejši litrski stroj v svetu motociklizma, pa vendarle nekoliko manj kot so napovedovale špekulacije pred predstavitvijo (okrog 220 konjev).

Serijsko bo H2 opremljen z bogatim tehnično naprednim paketom v katerem bo sistem za nadzor zdrsa kolesa KTRC, nadzor zaviranja motorja KEBC, protiblokirni sistem KIBS, sistem za hitro speljevanje KLCM, t.i. quickshifter KQS za konec pa še elektronski blažilec krmila Ohlins.

Sama pojava modela H2 je v živo prav futuristična, motocikel pa je kot celota videti zelo prepričljiv. Manj obetaven je podatek o teži, 237 kilogramov v tem razredu ni malo. Da se Kawasakiju ni potrebno bati za uspešno prodajo tega modela ni dvoma, saj se je najbolj gosta množica obiskovalcev na salonu zgrinjala prav okrog njega. Za povrh vsega pa so se pri Kawasakiju odločili, da ga bodo izdelovali v omejenem številu.

Tisti, ki so se nad tem modelom navdušili pa se bodo morali sprijazniti z dejstvom, da bo do prvih kilometrov s tem modelom preteklo še nekaj časa. Model H2R, ki ne bo imel cestne homologacije se bo v prodaji pojavil v mesecu aprilu 2015 in bo stal okrog 50.000 evrov. Še nekoliko dlje bo potrebno počakati na za cesto homologiran model H2, ki bo stal okrog 25 tisočakov in bo na voljo šele v mesecu Januarju 2016.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja