Predstavljamo: Yamaha motokros YZ-F in YZ 2017

14. 6. 2016 | Jaka Završan
Deli

Pri Yamahi so od lanskega leta dodelali prav vse modele, razen 250 kubičnega dvotaktnika. Gre za odlične motocikle kar dokazujejo tudi rezultati v svetovnem in ameriškem prvenstvu.

Ker 65 kubičnega motorja Yamaha nima, so pri 85 kubičnem mislili tudi na tiste najmlajše. Ročko sklopke se da nastaviti tako, da je bližje krmilu in je lažje uporabna za manjše otroke, z majhnimi dlanmi. Motocikel ima še bolj kompakten in močnejši okvir, enostavno nastavljive blažilnike, ki so primerni tako za začetnike, kot tudi za tiste bolj izkušene. Nov, bolj agresiven izgled pa je poleg 85 kubičnega motocikla dobil tudi 125 kubični.

Lažji aluminijast okvir vozniku zagotavlja stabilnost in občutek varnosti med vožnjo. Za varnost pri zaviranju, pa skrbijo nove sprednje zavore, narejene iz močnejših materialov, večji je tudi sprednji 270 mm disk. V 4-taktni liniji so še izboljšali sam okvir motocikla, izboljšani so tudi Kayabini blažilniki.

GYTR-ov računalnik omogoča spreminjanje več načinov delovanja motorja (mape), ki pa se jih spreminja na stikalu, pritrjenem na krmilu. Da pa voznik ve kaj se dogaja z motorjem ima vgrajen tudi zaslon, na katerem se da odčitati v kakšnem načinu delovanja je motor. Za hitre štarte pa so Yamahin 450 kubični motocikel opremili s tako imenovanim 'launch controlom' oziroma sistemom za optimalne štarte.

Jaka Završan, Foto: Yamaha

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel