MotoGP - VN Amerike: kaj se je v resnici zgodilo

16. 4. 2014
Deli

VN Amerik je tudi letos minil v znamenju Marca Marqueza (Honda), ki ga je na dirki nekaj časa sledil njegov moštveni kolega Pedrosa, a se je proti koncu dirke vdal. Yamahin vikend je bil posut s trnjem: Lorenzo je po nervoznem vikendu, ko je bentil nad motociklom in gumami prehitro planil s starta, dobil kazen vožnje skozi bokse - dirka je bila zanj izgubljena, Rossija pa so tudi izdale gume.

Po dveh dirkah se že zastavlja vprašanje ali bo letošnja sezona izzvenela kot lahek sprehod mladega Španca do ponovitve naslova svetovnega prvaka? Po dirki je bil iskren: »Vem, takšne dirke, ko dirkač vodi od starta do cilja, so za gledalce dolgočasne, so pa dobre za dirkača.«No, končno je preboj na stopničke uspel Doviziosu in Ducatiju – te so prve po dveh letih in plod dela ekipe GigijaDall´Ingne.V Texasu je po koncu sezone slovo od dirkaškega cirkusa napovedal Colin Edwards.

Za težko stezo vAustinu so pri Bridgestonu pripravili lansko specifiko gum. Paradoks, saj so letošnji stroji umerjeni na letošnje pnevmatike. Te pa očitno ne zmorejo svoje naloge. Glede na dejstvo, da tudi ostali dirkači jadikujejo o tem, da imajo težave, pri Bridgestonu razmišljajo o novi sprednjih gumah, ki bi bile, tako kot zadnje različnih trdot. V Austinu je imel Rossi težavo prav s sprednjo gumo, gume so bile vzrok, da je Crutchlow (Ducati) grdo padel in si zlomil zapestje... Pri Bridgestonu so sicer za letošnjo sezono pripravili nekoliko drugačno označevanje pnevmatik, glede na trdoto mešanice; rdeče je obarvana bočna stena trde pnevmatike, brez barve je pnevmatika srednje trdote, bela je mehka, zelena pa ekstremno mehka pnevmatika.

Lorenzose na prvi dirki nikakor ni mogel izviti iz krča težav, ki mu jih povzročajo letošnje gume. Padec na začetku dirke je samo potrdil dejstvo, da Špancu letos ne gre po načrtih. Kljub njegovi slabi volji in streljanju po Bridgestonu, je bil Yamahin športni šef Lin Jarvis realen in je ocenil padec kot »voznikovo napako«. Druga tema je bilo ponovno odkritje forme Valentina Rossija, ki je edini dostojno pariral mladcu Marquezu. Zanimivo, Italijan je že po prvi dirki napovedal, da bo mladi a vse bolj izkušeni Marc prvak tudi letos. Italijanskim medijem je razkril, da si pri Yamahi želi dirkanja tudi v naslednji sezoni, saj: »je M1 najboljši motor kar sem jih v vseh letih dirkarije vozil.«

Rossi je letošnje težave z gumami rešil tako, da je dvignil sprednji konec motocikla, s tem spremenil geometrijo in tudi stil svoje vožnje in ponovno pridobil tudi star občutek na zaviranju. Občutek, ki ga je do sedaj pogrešal. Po njegovem zgledu je dvignil sprednji del stroj tudi, Lorenzo, a brez uspeha. Sta pa bila oba dirkaška uspešna na marketinški turneji po Južni ameriki, kjer sta bila pred dirko v Texasu. Doctor se je med drugim pomeri v nogometu z bivšim odličnim nogometašom Brazilije, Cafùjem, ta pa se je z njim podal na dveh kolesih tudi na stezo.

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem