MotoGP: zadnja testiranja v Jerezu, kaj se je v resnici zgodilo?

2. 12. 2014
Deli

Po testiranjih v takoj v prvih dneh po koncu sezone 2014, so se ekipe Ducatija, Suzukija, Aprilie ter Forward Yamahe prejšnji teden ustavile še v Jerezu, Jack Miller in (odslej) testni voznik Honde Aoyama pa sta spoznavala stroja v Sepangu. Ducatijev Desmosedici 15 bo končan šele za teste v Sepangu naslednje leto, zato sta bila Dovizioso in Iannone v Jerezu le za dan.

Testirali so predvsem elektroniko. Testnik Pirro pa je na svojem »lab« stroju opravil test z Michelinovini gumami ter celo vrsto meritev še v naslednjih dneh. Teste je motilo slabo vreme in mraz. Pri Hondi se igrajo z večjim premerom cevi zadnjega dela izpuha, Miller se navaja Bridgestone in moč motorja, Aprilia je v Jerezu (Melandri na kratko že v Valencii) preizkušala pnevmatsko krmiljene ventile agragata, hkrati mozgajo o novem »brezšivnem« menjalniku, Suzukiju kljub dokazano talenetiranima voznikoma (Vinales, A. Esparagro) še manjka konjev, ki jih bodo skušali poiskati do Sepanga. Bradl se s Kayabinem vzmetenjem ne znajde najbolje, ekipa je zamenjala tudi dobavitelja izpuhov. Decembra in janurja testi niso dovoljeni, bo pa 17. decembra na moč pomemben sestanek v Madridu, kjer bo MotoGP komisija postavila nova pravila za naslednjih nekaj let in od teh bo odvisno kakšna bo usoda dirkarije na najvišjem nivoju v naslednjih letih. (JuP)

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja