Svetovna premiera: BMW S 1000 RR

10. 5. 2009
Deli

Lep ali grd? Kakor za koga, ampak zagotovo pa je najmočnejši litrski športnik ta hip. BMW je izkoristil priložnost dirke za svetovno prvenstvo v Monzi in javnosti v družbi tovarniških dirkačev Troya Corserja in Rubena Xausa pokazal uradno izvedbo športnega S 1000 RR. Kot kaže bo za konkurenčno ceno ponudil največ konjev!

Naj na kratko navedemo nekaj dejstev: motocikel poganja vrstni štirivaljnik s 999 kubičnimi centimetri delovne prostornine, valji so nagnjeni naprej za 32°, ročica plina je preko kabla povezana z enoto elektronskega vrbizga goriva (variabilna sesalna grla imajo premer 48 mm), tehnika glave motorja in ventilov je po navajanju BMW-ja sposojena iz dirkalnika za F1, sama moč motorja pa naj bi na gredi znašala 193 KM pri 13.000 vrtljajih na minuto.

Torej, ko bo za zamenjavo izpuh aposkrbela še Akrapovičeva ekipa v Ivančni, si upamo trditi, da bo zverina imela preko 200 konjev. Hja, to je pa že konkretna številka, ki vsaj takole na papirju nima konkurence. Motocikel tehta suh 183 kilograme, pripravljen za vožnjo pa 204 kilograme, verzija s športnim ABS-om bo težja le za dva in pol kilograma, ponudili pa bodo tudi elektronski nadzor za zdrsavanje zadnjega kolesa.

Konjev torej ne bo manjkalo, kilogramov ne bo veliko, sedaj potrebujemo le še dirkališče, da jih lahko kam varno spravimo, . . No to je bilo bolj za hec.

Če vam je všeč ali ne, takole na prvi pogled, s svojo asimetrično postavitvijo žarometov kar precej spominja na dirkalnike za 24-urne vztrajnostne dirke, pa prepuščamo vaši presoji in debati.

PEK

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"