Prvi vtis: Ducati Monster 1200 R

28. 10. 2015 | Peter Kavčič
Deli

Monster 1200 R je najnovejša stvaritev italijanskih mojstrov iz Borgo Panigale. Najhitrejši, najdražji, najbolj športen in tehnično dovršen slečen Ducati je tudi pregrešno drag.Opremljen z 1200-kubičnim dvovaljnim motorjem Testastretta 11°DS 'R' prinaša največje zmogljivosti iz hiše iz Bologne, ko govorimo o družini Monster. 160 'konjev' in vsega 180 kilogramov pomeni zelo ugodno razmerje med močjo in težo novega Monstra R, zato pa svoj pravi obraz pokaže šele na dirkalni stezi.

Tule je nekaj strnjenih misli, celoten test pa lahko preberete v Avto magazinu številka 23, ki izide 29. novembra.

Prvi vtis

Kako lep motocikel! Všeč nam je pozornost do detajlov, všeč nam je Öhlinsovo vzmetenje in brutalno učinkovite zavore, ki iz kroga v krog bolj presenetijo. Všeč nam je, kako hitro in varno se ga lahko pelje. Ta trenutek je to eden najbolj vsestranskih športnih motociklov, ki se odlično izkaže na stezi in na cesti ali pa kot šarmer v mestu.

Ocena: (5/5)

Videz (5/5)

Lep je tako v rdeči in črni barvi, ki sta edino na voljo. Minimalni aerodinamični spojler in 'fastback' sedež ga lepo uravnotežita, a bistvo je njegov motor, ki je lep, vsem na očeh in iz katerega se vijejo debele izpušne cevi.

Motor (4/5)

Elektronika deluje tako dobro, da 160 'konjev' kar malce skriva, a ko pogled na merilnik hitrosti hitro odkrije, da je izredno zmogljiv in športen. V spodnjem območju vrtljajev ima 75 odstotkov navora, kar je super za vožnjo po cesti. Kljub temu smo pogrešali malo več prožnosti v šesti prestavi pri majhnih hitrostih.

Udobje (5/5)

Odličen sedež, odlična ergonomija in udobna postavitev trikotnika stopalke-krmilo-sedež.

Cena (3/5)

Ker gre za vrh ponudbe, je logično, da poceni ne more biti, a glede na ekskluzivnost, ki jo ponuja, je cena razumljiva posledica.

Tehnični podatki: Ducati Monster 1200 R

Motor: dvovaljni, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, 1.198 cm3, vbrizg goriva, električni zagon motorja, 3 programi delovanja.

Največja moč: 117,7 Kw/160 KM pri 9250 vrt./min

Največji navor: 131,4 Nm pri 7750 vrt./min

Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, veriga

Okvir: cevni, krom-molibden.

Zavore: spredaj kolut 330 mm, zadaj kolut 245 mm, ABS serijsko

Vzmetenje: spredaj nastavljive obrnjene teleskopske vilice zadaj nastavljiv enojni blažilnik.

Gume: 120/70-17, 200/55-17.

Višina sedeža od tal: 830 mm.

Posoda za gorivo: 17,5 l.

Medosna razdalja: 1.509 mm.

Teža brez goriva: 180 kg.

Prodaja: As Moto center, Trzin tel: 386 1 562 37 00

Cena: 19.990 EUR

Peter Kavčič

Foto: Milagro

Vozili smo DUCATI MONSTER 1200R 2 - Monster 1200 R je najnovejša stvaritev italijanskih mojstrov iz Borgo Panigale. Najhitrejši, najdražji, najbolj športen in tehnično dovršen slečen Ducati je tudi pregrešno drag. V videu smo strnili vtise iz prve vožnej na prestižnem dirkališču Ascari

Vozili smo DUCATI MONSTER 1200R 2 - Monster 1200 R je najnovejša stvaritev italijanskih mojstrov iz Borgo Panigale. Najhitrejši, najdražji, najbolj športen in tehnično dovršen slečen Ducati je tudi pregrešno drag. V videu smo strnili vtise iz prve vožnej na prestižnem dirkališču Ascari