Končno čist

21. 4. 2011
Deli
Končno čist

Slovenjgraška dirka je na motorju pustila blatne posledice. Drek je bil dobesedno povsod!

Ker nisem hotel ponavljati blatne reke po domači ulici, sem najprej v samopostrežni avtopralnici porabil 10 (ja, deset! ) žetonov. Potem sem ga razdrl in doma še enkrat res v detajle opral. Drugače kot tako, da sem ga pri tem izdatno razstavil, ni šlo. Blato je bilo zabito okrog ščitnika verige, zavornih čeljusti, vpetja zadnje nihajke . . Sosed je pripomnil, da to se pa njemu ne bi dalo za vsega dve uri dirke.

Pa mu ne bom kaj dosti oporekal. Rad imam teren (sicer se ne bi šel tega štosa, ane? ), ampak tole je bilo pa preveč. Kapo dol organizatorjem za vse ovinke, hlode, mostove - dirka je bila pripravljena in izpeljana na zelo visokem nivoju, ampak vožnja po tisti blatni yebi je pa že mejila na izživljanje - tako nad tehniko kot nad Zemljo. Dirka je pustila posledice na obeh.

Ok, change topic. Menim, da bi vsak motocikel, ki pride k Avto magazinu na test, morali še razšraufati do obisti in nazaj vkup sestaviti. Pri tem se pokaže marsikaj - kakšna je obdelava materialov, ki se navzven niti ne vidijo, na kakšen način so sestavili določene elemente, kakšni vijaki so uporabljeni na motociklu . . En kup stvari, ki se ne pokažejo po nekaj prevoženih kilometrih ampak šele po daljši uporabi.

In kar se tega tiče, imam o EXC-ju zaenkrat zelo dobro mnenje: za šraufanje je zelo preprost (končno pride prav set Uniorjevih torx izvijačev, ki sem jih pred vsaj petimi leti dobil za rojstni dan! ), vsi vijaki so razmeroma lahko dostopni, videti je veliko uporabnih in smotrnih rešitev, zgrešenega navoja še nisem našel . . Pri nekaterih proizvajalcih to ni pravilo!

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol