Če velja, da sta za motorista dovolj dve kolesi, avtomobilist pa potrebuje štiri, kam potem uvrstimo tiste, ki se navdušujejo nad trikolesniki? Spyder RT je eden izmed njih – prestižen in luksuzen.
Poročilo s ceste: peljem se proti Prekmurju, le redko me kakšen motociklist bratsko pozdravi, vozniki avtomobilov me z odprtimi usti gledajo, ko jih prehitevam. Še več jih pase zijala tam, kjer Spyderja RT parkiram. Gre tudi vzvratno. Gospa v Murski Soboti me vpraša: »Gospod, kaj je to, motor ali avto?« Hja, dobro vprašanje.
Ni ne motocikel ne avto. Je trikolesnik in njegovim tehničnim karakteristikam je prilagojena tudi vožnja z njim. Resda se na njem sedi kot na motociklu, voznik uporablja motoristično opremo in je izpostavljen vsem vplivom okolja kakor motorist, a je vse drugače. Sile, ki vplivajo nanj, predvsem v zavojih, zahtevajo, da pri vožnji z njim uporabljam drugačno logiko in slog vožnje. Motoristi bodo imeli predvsem na začetku nekoliko težav (tudi sam sem jih imel), k temu pa je treba dodati še specifični položaj telesa, z naprej iztegnjenimi nogami. A se da naučiti. In uživati.
Vrhunska oprema
Spyder RT je izdelek podjetja Can-Am, ki se je specializiralo za štiri in trikolesnike. Bolj kot v Evropi so doma tam prek luže, v zadnjem času pa so vseeno našli kar nekaj ljubiteljev tudi pri nas. Spyder se lahko pohvali z odličnim Rotaxovim agregatom, obiljem tehničnih pomagal in udobjem, kot so elektronski sistemi za stabilnost in proti zdrsu zadnjega kolesa, ABS, sistem za speljevanje v klancu, tempomat.
Odlična in udobna sta ogrevana sedeža, sprednji vetrni ščit je nastavljiv, ima radio s šestimi zvočniki … spisek je precej dolg. Če potujete na daljše razdalje, vam bo prišlo prav kar 177 litrov prostora v kovčkih. In kdo je kupec takšnega vozila? Hm, ne vem, vem pa, da je, ko se ga navadiš, z njim vožnja hudo drugačna, občutki pa edinstveni.
Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol