MotoGP - VN Nemčije: Črno nemško nebo

16. 7. 2014 | Primož Jurman
Deli

Če je bila dirka konec junija v Assnu kaotična, je bila zadnja dirka v razredu MotoGP žalostna in bizarna. Žalostna zato, ker je na sobotnih kvalifikacijah prikoličarjev v hudi nesreči preminil sovoznik Kurta Hocka, Enrico Becker. Bizarna pa zato, ko je večina dirkačev razreda MotoGP v nedeljo štartala iz – boksev!

Tako kot v Assnu, se je tudi v Sachsenringu, na dan dirke vreme nenehno spreminjalo. Na štart je tako večina dirkačev prišla z dežnimi gumami, Bradlu (Honda) so gume za suho stezo nataknili tik pred krogom za ogrevanje. Ostali, med njimi večina favoritov, so na ogled proge zapeljali z dežnimi gumami, si med ogledom proge premislilo, zapeljali v bokse, menjali motocikle in od tam tudi štartali! Gneča na izhodu iz boksov je bila nepopisna, varnost ogrožena.

Bradl je vodil le nekaj krogov, Marquez&Co. so ga kmalu ujeli, prehiteli in Nemec, ki trepeta za usodo v naslednji sezoni, je na koncu ostal celo brez točke. Domači navijači, ki so bili navdušeni nad rojakovimi uvodnimi krogi, so bili na koncu razočarani. Pri ekipi LCR pa tudi.

Zmago, že deveto zaporedno letos(!), je z rekordom steze ponovno ubral Marquez, njegov moštveni kolega Pedrosa (oba Honda), ki je v dneh pred dirko v Nemčijo podpisal pogodbo s Hondo še za dve leti, pa je bil drugi. Honda bo do leta 2017 nadaljevala sodelovanje s oljarskim velikanom Repsolom, ki ostaja njen glavni sponzor. V Nemčiji smo izvedeli, da Rossi namerava dirkati še do štiridesetega leta in da se pri Suzukiju najbolj ogrevajo za Vinalesa in Doviziosa. Ali to dejansko pomeni, da tja tudi odhajata, bo pokazal čas. Ta bo tudi odgovoril na vprašanje, če Lorenzo res namerava k bolonjskim Rdečim.

Na zadnji dirki sezone, letos v Valencii, utegnemo prvič na resnem delu videti Suzukijevo raketo. Stroj naj bi vozil testni voznikRandy de Puniet. Ob omenjenih dirkačihza mesto pri Suzukiju kroži še nekaj imen, med njimi tudi nekaj fantov iz razreda Suprebike (Laverty).

Tudi pri italijanski Aprilii se v skladu z napovedmi resno pripravljajo na vstop v razred MotoGP v sezoni 2016. Pred tedni je zelo uspešno stroj v Mugellu testiral upokojeni Biaggi, kandidat za prvega voznika pa je Melandri, ki naj bi ostal v razredu Superbike z Aprilio še naslednje leto, v letu 2016 pa naj bi se skupaj preselil v razred MotoGP. Eden izmed možnih šefov ekipe naj bi bil tudi Jorge »Aspar« Martinez, ki letos vodi ekipo Drive M7 Aspar.

Primož Jurman

Foto: ekipe, Dorna

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol