Reportaža: Moto DeLuxe festival Ljubljana

3. 6. 2015 | Primož Jurman
Deli

Tisto majsko nedeljo so se v ljubljanski Šiški, tam na dvorišču lokala Lepa žoga, namesto okroglega usnja na svojih motociklih valili oledrani dedci, stari in mladi rockerji, pin-up dekleta, pozerji in celo nekaj mladeži. Zgodil se je Moto DeLuxe festival. Se rojeva ljubljanski odgovor na Ace Cafe?

V prestolnici česa podobnega v zadnjem času nismo bili vajeni. Motoristični zbori, pikniki in veselice so domena podeželja,organiziran hrup motociklov jeiz urbanih središč izgnan. Ideja in priložnost se ponudila, ko je Lekarna Ljubljana reševalcem podarila nov reševalni motocikel Honda VFR1200X Crosstourer. Organizator Moto DeLuxe festivala, Ducati klub Slovenija, ki ga je podnaslovil »stare kripe in vintagelifestyle festival«, je na srečanju zbiral tudi prispevke za opremo motoristov reševalce. Torej je imel žur dobrodelno noto.

Cafe rejsreji v Ljublajni

Čeprav je imel festival, na katerem so izbirali tudi naj-stroje v različnih kategorijah vintidž in caferacerski pečat, je bilo to nedeljo moč uživati ob pogledu na pravo dirkaško Yamaho Valentina Rossija, na ogled so bile čelade, oprema, zainteresirani so lahko preizkusili testne Ducatije. Motoristična parada se je nostalgično zapeljala na Ljubljanski grad, to, nekoč testno stezo ljubljanskih motoristov. Da je bila slika popolna, so za pravo štimo poskrbeli člani rockovskih zasedb, ki so cel dan ubirale tiste prave trde ritem.

Pero motorist

Na motoristični veselici smo se spotaknili tudi ob Pera Lovšina, ki ga je zanimal DucatijevScrambler. »Še danes se spomnim FastFreddieja Spencerja sredi osemdesetih na Grobniku, ko sem bil športni novinar. Takrat je bilo vse bolj odrto, tako naizi – Freddie mi je zaupal celo svojo telefonsko številko,« se je spominjalo nekdanjih motorističnih časov prvo grlo legendarnih Pankrtov.

Motoristični cvetober

Da Ljubljana (za dušo in telo) potrebuje takšno motoristično postojanko so si bili na srečanju DeLuxe enotni vsi. To je navsezadnje trend v tujini, tam se motorizem, tisti nostalgični z dušo šestdesetih, sedemdesetih, vrača v urbano mestno džunglo. Tudi cvet različnih vej slovenskega motorizma: Gaber Keržišnik, TV komentator in eden izmed soorganizatorjev srečanja, Tomaž Capuder – Capl, legendarni predelovalec motociklov ter Slavko Trstenjak, vodja tekmovalnega razvoja družbe Akrapovič.

Primož Jurman

Foto: Primož Jurman

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol