Trenutno na testu: BMW R NineT - prvi vtis navdušuje

22. 4. 2014 | Primož Jurman
Deli

Pri BMW-ju so začeli izdelovati motocikle pred (nekaj več kot) devetdesetimi leti. Njihovo prvo motorno kolo R 32 iz leta 1923 je imel boksersko zasnovo agregata.  Podpisal ga je legendarni Max Fritz. Tudi novi R »devetdeset« jo ohranja. Je kot darilo tovarne sebi in vsem tistim,ki so v zadnjih letih plastične dvokolesne plime z Vzhoda iskali nekaj več.

Zgodovina modela....

2008 – pricurljajo prve skice, koncept LoRider predstavijo na Milanskem salonu. Harley Davidson se pritoži, da Bavarci kopirajo ime, zato ga preimenujejo v CustomConcept.

2012- tišina v naslednjih štirih letih sproži ugibanja, ali je projekt ukinjen, a tega leta se pojavijo prvi prototipi. Šok za sceno.

2013 - projekt dobi ime R nineT in motocikel je uradno prestavljen teden dni pred salonom v Milanu, v prostorih BMW-jevega muzeja v Münchnu.

2014 – začne se prodaja

Prvi vtis

Videz:

Klasični retroizgled, a z dozirano mero sodobnosti.

Motor:

Že odpisani zračno hlajeni agregat je v novem življenju še boljši.

Udobje:

Na takšnem motorju ne iščite udobja, ker temu ni namenjen. Položaj voznika za širokim krmilom je pa odličen.

Cenaa:

Kaj je prava cena je vedno vprašanje. Dražji kot konkurenca, a vseeno razprodan. To pove veliko.

Naša prva ocena

Motocikel, ki je s svojo karizmo, izgledom ter tehniko navdušil svetovno motoristično javnost. BMW z njim morda odpira novo nišo motociklov, ukrojenih po meri kupcev in z možnostjo številnih predelav.

Primož Jurman

Foto: Saša Kapetanovič

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol